2009年12月29日星期二

差別就是那兩杯水 (Pizza Express)

星期三,與一班朋友預祝聖誕節。因早前嘅安排有點倉卒,幾間心儀嘅食府都爆滿,幸好太座呢一期想食薄餅,在眾多連鎖薄餅店中,Pizza Express可謂表表者。

預訂了七個座位,亦強調有大肚婆在其中,需要大一點的空間,結果只是安排了近窗嘅圓枱。一來位置小,不方便太座出入,二來枱嘅面積實在太細了,直徑大約只有一米,那能容得下七份餐具及菜色呢!友人與店員一番交涉,不得要領,也只好硬著頭皮坐下去。及至餐廳經理察覺安排不善,才安排一張長枱。

大家參與了點菜環節,各自點了心頭好,首先出場是麵包類前菜。



焗四色芝士麵包($49),是將一份蒜蓉包,鋪上四種芝士,包括 gorgonzola、emmental、gouda及 mozzarella 一起烘焗。所以食落既有芝士嘅乳酪香,也有mozzarella 嘅藕斷絲連。要分得出味道是那款芝士,筆者尚未有這般嘴尖,麵包烘得鬆軟可口,倒是無容置疑的。



牛油果雞肉焗麵包條($56)除了雞肉及牛油果外,麵包上還可以找到車厘茄。此配搭對筆者嚟講是頗「特別」的,特別在配料與麵包有點格格不入。食起上嚟亦幾論盡,經常是天一半、地一半,料有料食,包有包食嘅情況。



反而伴隨著沙律嘅焗麵包球,簡簡單單的,沒有什麼配料,光是蘸上一些牛油,又或者是香草汁/蕃茄醬,已經很美味了。




沙律點了兩款,前者是牛油果雞肉沙律($105)。同樣的配料,相比起焗麵包,將雞肉及牛油果造成沙律,效果是自然很多。牛油果肉軟腍香滑,生菜嘅爽甜及沙律菜嘅芳香,是不錯嘅配搭;雞肉凱撒沙律($102)嘅醬料份量剛好,不會令沙律太過酸。



最後一款前菜是焗蘑菇($68),在蘑菇上釀上mozzarella、白汁及香草汁,不能裹腹,但細細件容易入口,未待筆者拍照,大家已清了一半。入口感覺是濃郁嘅香草味及淡淡嘅芝士味,蘑菇始終不是菌王,其味道是比下去了。伴碟嘅焗麵包球更受歡迎,從圖中剩餘數量可知一二。



意粉類有點了三款,先是大蝦海鮮意粉($105),配料有蝦、蜆、青口及魷魚。筆者一向對海鮮嘅新鮮度比常人敏感,是晚除了魷魚以外,沒有吃下其他海鮮。魷魚肉幾爽口,味道淡薄;意粉煮得可算挺身,唯韌度不足,感覺是意粉本身嘅麵粉質素問題。



之後是白汁肉醬千層寬麵($105),層次做得分明,而且寬麵不是坊間一般煮得太軟,有足夠嘅韌度,切一格放在碟上,還能大致保留原先嘅層次;parmesan芝士味道濃郁,接著是蕃茄醬嘅酸甜,再下一層是肉醬嘅鮮美,繁花似錦,層出不窮,是不錯嘅水準。



意式野菌螺絲粉($105)用了意大利野菌加了一點松露油製成,螺絲粉軟韌度嘅控制比之前嘅意粉好,而且入口有菌香。大致相同嘅食材及配料,在Tuscany也試過,水準是兩碼子嘅事。沒有未入口已芳香撲鼻嘅松露香,也沒有porcini嘅濃郁菌香,這便解釋了為何前者索價幾乎只是後者嘅四份之一了。




打開門叫做Pizza Express,薄餅是少不了嘅選擇。先由馬上諾薄餅 La Marzano ($118)開始。配料有意大利肉腸、燈籠椒及紅洋蔥,是那波里薄餅底。餅底是鬆軟有餘,香脆不足。比印象中Pizza Express應有嘅水準差了。另一款是帕爾馬薄餅($130),特色是配料用上意大利風乾火腿,餅底加了迷迭香。火腿大概是風乾了九個月,故肉味呈淡香。餅底加了香料,入口味道更豐富,而且鬆脆度是預期嘅水準,比起前者無疑是傻勝了。




最後以甜品點綴,計有朱古力蛋糕($55)及芝士蛋糕($60),兩者皆有XTC gelato配襯,為是晚飯聚劃上句號。

整晚飯局,筆者只喝了兩杯水。第二杯水也是筆者出聲,店員才為筆者添加的。食至尾聲,其中一名店員以機械式的口吻問是晚食物是否滿意,眾人也只是「行貨」地點了點頭而已。沒有人性化嘅服務,只有公式的詢問客人意見是徒然。客人早已在心中留下了不能磨滅嘅分數。

是次人均消費是一百六十蚊,可算抵食之選。

味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:1
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年12月23日

地址:太古太古城高安閣G517號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails