2009年12月15日星期二

慶祝太座考取特許財務策劃師牌照 (Henry's Kitchen)

呢一日係值得高興嘅一日,因為太座幾經努力,終於成功考取獲國際認可嘅特許財務策劃師嘅牌照。筆者第一時間得悉此喜訊後,立即提議食啲好嘢。今次嘅食肆係位於太座辦公室附近嘅「Henry’s Kitchen」。


從店外內望,燈光調較得比較柔和,情調十分溫馨,適合與知己良朋共膳,當然與愛人於情人節食晚飯亦係一個唔錯嘅選擇。由於筆者公司於當日較早前舉行開市拜神儀式,肚子塞得滿滿的,所以只能與太座食一些比較簡單嘅菜式。

首先呈上兩款湯,鮮帶子南瓜忌廉湯嘅南瓜味唔明顯,不過就帶有帶子嘅鮮味,少許甜甜的,水準已經唔錯,如果南瓜味再突出多少許,令南瓜同帶子嘅味道互相輝映,那就更好,當然講與實行嘅難度係兩碼子嘅事,筆者猜想要在其中拿捏得準確,已經是另一番功夫;至於焗海鮮周打湯嘅海鮮配料亦鮮甜,湯底偏向creamy,符合筆者愛吃creamy嘢嘅口味,酥皮層層包著湯碟,十分鬆化可口,蘸上周打湯,還有一陣牛油香味。



湯之後以素菜打頭陣,先嚟焗菠菜芝士釀意大利珍寶蘑菇。主要材料係意大利珍寶菇,即是portabello,在菇瓣上加上菠菜蓉、椒絲、紅蘿蔔絲、芝士等。Portabello香氣馥郁,咬入口香味已經於口腔中四方八面傾瀉出來,最難得嘅係芝士嘅奶味亦十分突出,雖然以芝士入饌,但芝士那種筆者認為較霸道嘅氣味並沒有淹蓋portabello嘅香氣,兩者於筆者口腔內平分春色,係筆者是次推介;



凱撤沙律很多地方都有得食,但係沙津汁唔係過酸就係過辣,此沙津醬汁恰如其分,在提升食慾之餘亦將味覺嘅官能刺激減到最低,亦是一個令筆者印象深刻嘅菜式。



是晚嘅主角以紅酒汁伴鵝肝意大利扁麵,可惜與前者相比有點失色。首先係鵝肝,外皮冇錯係煎得香脆,最大敗筆係當中有一大條根,大煞風景,撇除呢樣,整件鵝肝都係十分嫩滑如豆腐般。筆者偏愛食比較硬身嘅意粉,貪其較有口感。此處扁麵煮嘅時間稍為耐咗少少,於筆者眼中還有進步空間,但太座就十分滿意扁麵嘅軟硬度。

食完之後,筆者本已塞得滿滿嘅肚子幾乎要炸開一樣,但係呢次係一次愉快嘅體驗。兩人共花費四百五十元,為香港經濟略盡棉力。


味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:4
衛生:4
價錢:4

用餐日期:2009年2月12日

地址:北角宏安道18號9號鋪地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails