2009年12月12日星期六

救命酥皮叉燒包 (添好運點心專門店)

星期日,天氣唔好,太座嘅心情更差。近日網上熱爆討論由前任龍景軒大廚主理嘅「添好運」點心,筆者躍躍欲試,於星期日之前已決定前往一試。不過太座多番明示暗示唔想去,怕人多焗到頭暈,但不果。


筆者與太座大約十二點半鐘到達,店外已經人頭湧湧。店子小,食客流轉速度慢是預期之內。出乎筆者意料之外嘅係要足足等咗差唔多一粒鐘,而身旁嘅壓迫力及凌厲嘅眼神亦不斷增加。太座企到有點頭眩,筆者都只好偷偷地看望情況,不敢直視。

坐嘅地方係二人位,十分狹窄,可幸到坐得落。點了五款點心及一碟油菜($10),已足夠兩口子嘅胃納。



首先係鳳爪排骨盅頭蒸飯($17),此盅頭飯雖未有於各大雜誌提及,不過也是頗惹味的。第一,排骨嘅肥瘦適中,肉質鮮嫩;筆者尤其喜歡其飯粒蒸得飽滿,冇一般酒樓般索滿從排骨流出嘅豬油,令飯粒變得太腍身。有畫龍點睛之效嘅豉油汁令飯與肉嘅香味更特出,不錯!





食一盅兩件,蝦餃($16)與燒賣($16)是少不了的。兩者都是大約一大啖嘅大小,不追求大件夾抵食嘅精神。用料新鮮,蝦餃新鮮清甜多汁,蝦餃皮猜得晶瑩剔透,既有煙韌口感,但又唔會黏著筷子;燒賣用料豐富,除了豬肉之外還有香菇等材料,令味道更有立體感。呢兩款點心與一般最大嘅分別就係味道比較清淡易入口,沒有堆砌出來嘅味道(即是味精也)。



豬膶腸粉($14)也是值得一試嘅點心之一,腸粉皮拉得十分薄且半透明,功夫一流;豬膶係黃沙肝,解甜爽脆,也是沒有可挑剔之處。

食至此,筆者已偷望太座數遍,見面色稍為寬容,才稍稍問一問點心如何。太座答曰點心是高水準的,不過都唔值得等咁耐。好似腸粉,渡船街嘅「堂記」都一樣咁好食,兼且唔駛等;蝦餃、燒賣是好食,但冇特色,其他地方都可以食得到。太座一路講,筆者不停標冷汗,心想太座火氣未消,唯有希望鎮店之寶 – 「酥皮叉燒包」可以爭氣一點。





等咗幾分鐘,萬眾期待嘅叉燒包($12)終於新鮮出爐。酥皮嘅牛油香味已撲鼻而來,一咬入口,酥皮不太厚,甘香鬆脆,不是外界部分人所講嘅一般牛油蛋撻皮,應該還下了豬油才會咁香;酥皮底下嘅麵包焗得鬆軟,入口微甜;餡料不多,有數顆叉燒粒,但叉燒醬汁也是高水準的。食完一個叉燒包之後,心神稍定,再望一望太座,面色終雨過天清。太座再開金口,話此包內外都做得十分出色,而且很特別,未能於其他地方食得到,所以值得一等的。直至此筆者才完全釋懷,多謝叉燒包「救命」之恩。

兩人共銀八十九蚊,平均每人四十五蚊。味道一欄,是值得拿滿分的,可惜不知道是什麼緣故,外賣暫停,想食就一定要有耐性,服務一欄要扣分了。

(註:以上對太座心情之論述,只是筆者以誇張嘅手法表達。太座絕對係一位十分好嘅賢內助,各位完全不用為筆者嘅「終生幸福」担心,一笑。)


味道:5 (以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年6月28日

地址:旺角廣華街2-20號翠園大樓2期地下8號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails