2009年12月14日星期一

芝麻湯圓寧舍唔同 (福元湯圓)

此小店在筆者家左近,在區內頗有口碑,尤以芝麻湯圓最耍家。是晚專程造訪,太座要了一碗喳喳,筆者則叫了鴛鴦湯圓



這裡嘅喳喳味道不是很甜,嗜甜者可能未必啱口味,不過材料就認真豐富,除咗一般嘅紅綠豆、芉頭、西米之外,特別之處就係有薏米同埋眉豆,喳喳加咗薏米之後,整個糖水頓時變得有咬口得多,咁多豆類在一起,亦無怪乎喳喳嘅營養價值咁高;







鴛鴦湯圓有芝麻及花生餡,其中以芝麻令筆者留下深刻印象,芝麻十分香口,一咬穿湯圓皮就感到有一股芝麻香氣傾瀉而出,不似一般坊間貨色,只有甜而沒有香味。花生餡亦做得十分仔細,花生粒唔會太大,夾雜白芝麻,亦是另一番味道。據太座所說,是晚嘅湯圓皮不是太煙韌,比平時遜色了一點。筆者覺得這亦無傷大雅。


價錢十分合理,喳喳十一蚊一碗;鴛鴦湯圓十四蚊一碗。下次再光顧時會淨選芝麻湯圓。
 
味道:5 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年2月5日

地址:北角炮台山福元街7號利都樓地下I-1舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails