2009年12月19日星期六

紅豆冰變壞了 (祥利冰室)

星期天,雨停止了,但天還是陰陰的。人體內嘅生理時鐘亦攪亂了,所以筆者與太座瞓到一點幾先起床。


梳洗完畢已差唔多兩點鐘,仲差半個鐘就可以食下午茶。利用網上搜查器,發現電器道附近有一間歷史悠久嘅茶餐廳,紅豆冰係其中嘅名物。太座一聽到紅豆冰便雙眼發光,於是便驅車前往。



舖面除了堂座之外,還有閣樓座位,係一派舊式茶餐廳格局。到達時只是兩點四,仲差十分鐘先到下午茶時間,不過服務員話不要緊,時間只差少少,都幫我地落單。太座嗌了一份豬扒麵餐轉紅豆冰,筆者則叫了雞蛋鹵水牛展治烘底及奶茶。



豬扒麵用上福字麵,故味精感覺比較少,湯亦相對清淡。豬扒醃得相當鬆但唔化,並非用梳打粉嘅效果,外表煎得金黃,咬落亦肉汁豐富,相當對辦。



三文治以炒蛋及牛展作配搭,對筆者嚟講係新嘗試。蛋炒得香滑,鹵水牛展亦醃得入味,肉質亦唔韌。鹵水汁被烘底麵包吸收,很美味。



奶茶冇叫減奶,但水吧出手亦唔重。奶茶香滑,入口良久齒頰亦冇奶茶遺下嘅鞋口感。始終茶餐廳有一定歷史,茶胆顯然亦係經過千錘百鍊的。



紅豆冰賣相不俗,所用嘅紅豆亦大大粒,可惜入口有一股變壞嘅酸味,太座即時向服務員提出,經調查發現師傳早一晚煮完紅豆之後冇將之放進冰箱以致變壞了。太座唯有轉凍華田。

豬扒麵餐廿四蚊,凍飲加二。雙拼三文治餐二十蚊,轉牛展加兩蚊,烘底再加一蚊。共銀四十九蚊,平均每人二十四蚊。


味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:2
價錢:3

用餐日期:2009年3月29日

地址:北角電氣道120號地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails