2009年12月11日星期五

浪子心聲 (金不換泰國餐廳)

星期三,北大人影響力漸降。是次飯局是餞別太座嘅摯友,聯同摯友嘅中學同學,一王三后嘅配搭,於利舞台食泰國菜。


大家都是已婚人士,暢談婚後生活,與及御夫之道。當然,這切身話題,筆者有利益衝突,不便發表偉論。話題漸漸轉到男人嘅嗜好,三位女士向筆者垂詢。男人嗜好(唔計不良),不外乎車、表及音響。筆者年少時,也沉迷這些玩意,所費不菲。但認識太座後,培養了對美食嘅追求。車、表等價錢可以很驚人,而且買入後有很多雜資,是會弄窮人嘅玩意。至於食,或豐或儉,都可以有出色嘅美食,而且駛費是一次性,冇手尾跟。是故,「食」是不會食窮人的。

言歸正傳,食泰國菜,筆者首推西貢大廈內嘅「旺泰特食」。至於港島區,「金不換」可謂穩陣嘅選擇。此店位處利舞台,佈置光鮮,格調優雅,走中上檔次。是晚點了幾款經典泰式食物,首先是柚子沙律($70)。




椰絲份量比較少,少一點濃烈感,但這正正配合沙律應有嘅清新怡人。柚子肉清甜多汁,粒粒飽滿,食落還有淡淡嘅椰香,十分出色;




生蝦刺身($95)去殼開邊,加一粒蒜子及辣椒仔,味道刺激,振奮食慾,缺點是蝦肉冇用冰保鮮,亦失去用冰保持蝦肉爽脆嘅功效;泰式鳳爪($58)酸辣度稍嫌不足,而且醃得唔夠耐,筋腱部位較難咀嚼。



炸蝦餅($65)外表炸得金黃,但食落不覺太油膩,油溫控制得宜。蝦餅心放了一些東西,從味道上不能找出其身份,筆者估計是蝦羔之類嘅物體;




主菜方面,計有帶子珊瑚蚌炒西蘭花($100),整碟餸炒得濕咗啲,乾身一點會更好。用料方面,帶子、珊瑚蚌入口爽脆,是合格的,西蘭花綠中帶黃,不是開到快凋謝嘅貨尾,同樣是滿意的;



鹹魚炒通菜($52)炒得亦爽甜,鹹魚粒亦撈得十分均勻,不會一時鹹過頭,一時全無鹹香味;




海鮮玉子豆腐($68)以紅椒、墨魚、粟米仔、蝦仔等切成碎粒,加一個薄茨煮成。筆者覺得茨汁是重手了,破壞了玉子豆腐外層嘅炸麵皮。豆腐本身則嫩滑,啖不出黃豆香;




芋頭肉碎炒飯($65)顏色豐富,有青豆嘅綠、粟米嘅黃、胡蘿蔔嘅紅,亦聞得到冬菇及芋頭嘅香氣。味道具有層次感,固然有冬菇嘅香,也有芋頭嘅甜,加上醬汁嘅甜,共冶一爐。芋頭切得較為大粒,但食落有令一種風味。


服務是有求必應,啤酒倒了出來,發覺一點都不凍,要求換凍一點的,爽快應承。冷氣不夠,即時調較至合適溫度。灌了兩支啤酒,連加一共銀七百一十蚊,平均每人一百八十蚊有找,是滿意嘅一餐。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年11月4日


地址:銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場6樓C-D店

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails