2009年12月14日星期一

對抗金融海潚之法門 (君滬鍋貼大王)

好景不常,睇嚟大魚大肉嘅日子恐怕响可見嘅將來都見唔到。不過,人一出世就註定同食扯上不可擺脫嘅關係。貴有貴食,平都有平食。平時唔多起眼嘅小舖頭呢期都變得客似雲來。


話呢間係小舖頭,其實一啲都唔細,在區內亦有些名氣。此店打正旗號叫做「鍋貼大王」,主打當然係鍋貼啦,除此之外,生煎飽、北方嘅雲吞麵、煎炸小食亦係客人喜歡點嘅菜式。這天筆者與太座因要到附近辦點事,便幫襯這家食肆。嗌咗幾樣嘢,包括「菜肉雲吞麵」、「担担麵」、「生煎鍋貼」、「煎豬肉包」、油菜一碟及豆漿兩杯。



担担麵嘅麵條雖幻,但仍有咬口,不過担担麵醬中嘅花生味欠奉,味道較為平淡;雲吞嘅豬肉味濃厚,反而菜就冇乜。雲吞皮是厚厚的,麵條粗身,係北方嘅做法。





生煎鍋貼外表不過而已,鍋貼皮皺皺的,不是正統般比較乾身及「硬淨」,而於餡料都係對辦的,肉汁豐富,平均兩個半一隻,算是有交代了。豆漿只有甜味,豆味欠奉,在這裡吃,要求有陣時都要有些彈性。吃了麵、菜及鍋貼之後,筆者與太座已飽得捧著肚子了,落漏單嘅豬肉包順勢取消。



兩人共銀五十八,平均每人廿九蚊便可以將肚子塞得滿滿的。

味道:3 (以5分最高)
環境:3
服務:2
衛生:3
價錢:5

用餐日期:2009年2月8日

地址:筲箕灣東大街59-99號3號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails