2009年12月14日星期一

燒肉別有一番風味 (芽莊越式料理)

第一次去芽莊已是數年前嘅事,那時筆者同當時尚未成為筆者太座嘅阿K到中環店粗略地食咗啲河粉及小吃,未能試出此店嘅真實力。今次與另外兩位朋友,連同太座共四人到灣仔店,可以order多幾款菜式,真真正正可以試一試此店嘅實力。四人共點了八道菜。




食越式美食,清远蒸粉卷可謂指定動作,另一樣就係炒得金黃嘅蒜片。呢度嘅蒸粉卷皮唔係太薄,筆者認為甚是對辦,因粉皮就係粉卷嘅靈魂,與蒜片一齊食,又香又有咬口,再點上醋,令人食慾大振。粉卷餡料十分豐富,將整個粉卷撐得脹卜卜,筆者雖然口比平常人大,亦不能一次過鯨吞一整件粉卷。



燒肉卷用嘅粉皮比較薄,雖則叫做肉丸卷,但內裡包著嘅卻係一塊塊豬肉,此命名令筆者有點兒混淆。不過,豬肉肉汁豐富,加上經過香草醃製,與豬肉味相得益彰。



兩道菜都有以蝦入饌,其中蜆港大蝦煎薯餅上嘅蝦炸得通透,連蝦殼都可食落肚;至於邊和燒大蝦柚子沙律嘅大蝦雖然size不是十分大,但蝦肉鮮甜有彈力,一點都唔會「酶」。幾種煎炸食物,以香茅燒魚最令人失望,主要原因係魚唔夠新鮮,魚肉已經有點兒變腥了。



最令小夥兒有驚喜嘅就係呢度嘅燒乳豬,一般中式燒豬講求「芝麻」燒豬皮,用針棒在烘乾了嘅豬殼上拮針,令燒豬皮變得金黃鬆化;葡式燒豬嘅燒豬皮就薄薄一片脆脆的;呢度嘅燒豬有點兒似葡式,但燒豬皮唔可以用脆來形容,不過燒得十分香口,而且完全能夠發揮鎖死肉汁嘅功效,當咬開燒豬皮之後,可以發現內裡肉汁豐盈,就算係比較瘦嘅位置一樣冇走樣,近豬排嘅則比較肥,不大適宜愛美嘅女士。一碟只有五舊,有點少。

肥膩嘢太多,以越式煮雜菜調和,有木耳、蘿蔔、冬菇、枝竹等,似一味中國菜多啲。最後以gelato及咖啡作結。

此飯局共銀七百八十多,平均每人二百蚊,其中燒豬已經係一百多元,雖說有點貴,但值得一試。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:3
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年2月5日

地址:灣仔皇后大道東213號胡忠大廈2樓2號鋪

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails