2009年12月14日星期一

過年之後 (金祥排骨麵大王)

經過幾日公眾假期密集式嘅飲飲食食之後,腸胃功能嘅發揮可謂七七八八,人亦變得懶散了許多,已經唁想在家中做任何事,亦唔想再到外面大吃大喝。所以太座建議到屋企附近嘅小食館解決呢個晚餐。


Openrice嘅搜尋功能,為我地搵食提供咗一個好方便嘅平台。按入我地想食乜嘢嘅資料,不一會就能列出一張清單。此店位於電車路一條橫巷,位置人流稀疏,招牌亦唔突出,如果冇openrice都唔會專程嚟試食。看舖頭外嘅宣傳介紹,呢度嘅拿手菜色係排骨麵同埋菜肉雲吞麵,太座與我分別order呢兩款。




排骨即係豬扒,有一層薄麵漿放落滾油炸。麵漿唔會太厚,唔會好似炸一團麵粉般,豬扒本身亦冇用梳打粉醃鬆嘅痕跡,肉質保持適當嘅彈性同埋肉汁;



至於菜肉雲吞嘅雲吞皮比較厚身,接近傳統北方餃子嘅風格。麵條粗粗的一定可以醫飽個肚。

嗜辣的不妨盡享這裡提供嘅辣椒油、豆辦醬同埋辣椒粉,加在上海麵中撈埋一齊食非常可口。

單拼麵廿四蚊一碗。雙拼(排骨加雲吞)廿七蚊一碗,如果兩個人一齊食,分別嗌單拼再撈埋一齊食更加化算。

味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:3
價錢:3

用餐日期:2009年1月30日

地址:北角錦屏街21號地舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails