2009年12月19日星期六

香軟鹵水鵝片 (阿鴻小吃)

星期四,天氣陰晴不定,人亦變得懶散。筆者與太座一家兩口子,嫌在家玩煮飯仔煩,還是外出用膳罷了。


家在港島區,生活費支出比九龍高,可幸家在北角區,附近特式食肆都不少,這算是付出較高昂生活費嘅少少回報。此食店雖然舖面小小,但廣為人知,好多知名人士都有嚟過,兼且讚不絕口,蔡瀾仲將此店列為一百五十間經常幫襯嘅食肆之一。究竟此店有乜嘢魔力,筆者與太座一於探求一下。

舖面大約可容納三十多人,雖然如此,不過就筆者觀察,生意冇乜受到影響。因為此店以鹵水食品聞名,好多人都會選擇外賣。筆者到達時,需要輪候十五分鐘。

菜式有頗多選擇,以潮州鹵水食品為主。筆者與太座點了三樣招牌菜,分別係南乳炆齋(俗稱粗齋)、去骨鴨舌及蔡瀾(即豬油)撈麵。當中出了一點意外,蔡瀾撈麵變成鵝片豬脷撈粗加蛋,太座一時唔為意嚐了一口,呢次與豬油撈麵無緣,唯有等下次。



粗齋南乳味、鹹淡適中,材料豐富,計有紹菜、枝竹、金針、雲耳、冬菇、雪耳等,仲有切成心形嘅紅蘿蔔,十分別致。各款材料唔會炆得糜爛,還保留咬口。



去骨鴨舌係一款冷點,鴨舌去骨後配以麻醬,入口又香又爽,最適宜佐酒。太座則認為用鹵水比較好。



蔡瀾撈麵變成撈粗,初時有啲失望,但試了之後原來水準亦唔差。首先鵝片嫩滑,鹵水醃得入味,其香味在口中不斷滲出嚟,水準之高,不比城中數一數二嘅潮州打冷店如尚興遜色。豬脷也炆得十分腍,鹵水味亦滲入每一條纖維中,可惜呢份豬脷唔見有最嫩嘅脷尖,有少少遺憾。粗麵撈得均勻,麵條有嚼勁,還有一股豬油香味,是故筆者與太座食得乾乾淨淨。

粗齋及去骨鴨舌各四十五蚊一碟,鵝片豬脷撈粗加蛋四十八蚊,共銀一百三十八蚊,平均每人六十九蚊。

如前文所講,蔡瀾撈麵變成撈粗,傳遞出錯,本要扣分,不過埋單之時,正在舖面忙得團團轉嘅老闆誠懇地講咗聲多謝,算是互相抵消。

味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:4
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年3月26日

地址:北角和富道84-94號銀輝大廈地下4號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails