2009年12月12日星期六

叉燒都有「五重天」? (蓮香居)

星期四,下了幾陣雨,掃走部份暑氣。太座為近日嘅腸胃問題到西環一位中醫師求診,中醫建議要食比較清淡嘅食物。筆者與太座隨後於西環會合,路經電車路嘅「蓮香居」,心裡有一試嘅念頭。


「蓮香居」與位於中環擺花街附近嘅「蓮香樓」本是同根生,可惜族人爭奪家產見報,不勝唏噓。是晚光顧,此居比彼樓嘅樓面更大,有兩層樓之多。不過樓底較矮,人多熱鬧起來,嘈音之大及雜亦唔係容易忍受。餐牌上嘅菜式與老店無異,一些傳統菜式如金錢雞、雞蛋焗魚腸等都有供應。可惜太座消化系統仍不是十分強壯,幾乎所有招牌菜都生人勿近,結果點了三餸一湯。




叉燒都有「五重天」, 如燒肉嘅話就一流, 叉燒則太膩了


揀剩嘅肥豬肉

蜜汁叉燒係筆者嘅主意,事前亦知道叉燒並不是新、老店嘅招牌菜,只是筆者近日興起叉燒專題研究,故一到粵菜館,幾乎都會點此燒味。一瞥之下,份量十足。再細看之下,問題便來了。叉燒切得太厚,而且厚薄不一,平均每片差不多有一厘米厚,部分更超過半寸之譜,此其一;其二係豬肉並不是脢頭位,而是五花腩肉,肥肉及瘦肉相間,足有五層之多,故筆者稱之為「五重天」,用五花腩做燒肉就一流,用嚟做叉燒就太過油膩了。結果,千挑萬揀,咬剩肥膏大半碟。見隣枱點了同樣食物,要用茶浸數遍才進食,一趣也。



醬燒骨係太座特地為筆者這種食肉獸而點的,外形有點似東坡肉,也是肥肉與瘦肉相間,論選材今次是對辦的。服務員用刀切開之後,瘦肉是白雪雪的,入口有少許鞋口,豬肉亦唔夠入味,油膩感頗重,用嚟送飯,飯粒沾滿了豬油,仲以為去咗「大榮華」食豬油撈飯添。同樣菜式,老店能做到入口肥而不溜,豬肉炆得鬆軟,水準有相當距離喎。





金銀蛋莧菜係為太座而選的,水準正常,冇乜嘢可以講。唯一要稱善就係老火湯(木瓜花生煲豬展),火喉十足,味道鮮甜,雖有味精疑雲,但已經係全晚比較合心意嘅食品了。

服務員基本禮貌可以,但點菜時會可能會遇到「極力」介紹貴價菜嘅服務員,當然筆者及太座有自己嘅想法,不受影響。

共銀二百五十蚊,平均每人一百二十五蚊,不算貴。本是同根生,為店名嘅擁有權對薄公堂,對外來客嚟講,佢地係用眼去辨認老字號食店,但對飲食有要求嘅朋友係用鼻及脷去辨認的。筆者嘅鼻同埋脷都投中環老店一票。


味道:2(以5分最高)
環境:2
服務:4
衛生:3
價錢:3

用餐日期:2009年6月25日

地址:上環德輔道西46-50號2-3樓

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails