2009年12月14日星期一

食湯圓前先醫肚 (味皇小廚餐廳)

日前經網上搜尋器推介「福元湯圓」,專程到附近一帶搵食。當然湯圓只是甜品,唔能夠(其實係唔足夠)裹腹。太座話近近地醫咗肚先,筆者路經此店,見一個叫沙田雞粥加蠔油撈粗套餐大約三十蚊,好似好抵食,就行咗入去。




除咗叫咗上述套餐之外,太座還點了鴨胸冬菇蕃茄湯麵。太座嘅選擇唔錯,一碗大既廿蚊,用料也算得上豐富,配合蕃茄湯底,有冇落味精不能確定,但就算有份量應該也很輕微。



至於筆者叫嘅套餐,有數處不足。首先粗麵嘅鹼水味未能完全清走,而且麵條有點煮得過火,使麵條黏黏的,破壞口感;



雞粥中嘅粥「水了了」,完全唔綿,火路不夠,米粒仲係呈現粒狀,係粥與湯飯之間嘅物體。雞皮鮮黃色,十分唔自然,有如塋光,有點恐怖,可能打針過度啩。

兩人共花費大約五十元,太座嘅評價肯定比筆者高出很多。

味道:2 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:3
價錢:3

用餐日期:2009年2月4日

地址:北角電氣道260號地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails