2009年12月14日星期一

共聚天后慶元宵 (阿糊雲南米線)

是日係元宵佳節,亦係筆者婚後第一個元宵節。沒有甚麼節目安排去慶祝,畢竟與太座共膳才是最重要。是晚我們活動嘅地點响天后,那裡食肆不少,但大多數都已經幫襯過,今次特別光顧比較新嘅店鋪,希望可以多一個開飯點。


近年响港九各處都出現好多專食雲南米線嘅舖頭,水準差唔多,筆者亦唔知可謂正宗雲南米線。筆者與太座在此店分別叫咗雜錦米線及燒羊肉米線。



雜錦米線 ($36) 嘅材料包括雞翼(1隻)、腩肉(1片)、紫菜、牛丸(1粒)、魚蛋(1粒)、鹵蛋(1粒)、酸菜肉鬆及麻辣肉丁。筆者嘅選擇大路但比較懶,整體上呢碗米線四平八穩,有酸菜及麻辣醬,酸酸辣辣的,似筆者食開嘅雲南米線,除咗鹵蛋嘅賣相肉酸,浸咗好耐似的,蛋白表面已起皺。



太座嘅選擇燒羊肉米線 ($38)係京式與滇式混合體,羊肉表面燒得十分香脆,肉本身脂肪份量適中,肉汁亦豐富,啖啖羊肉羶味,一流。米線沒有什麼特色,沒有羊肉也只是一碗平凡不過嘅普通米線。

兩人共消費74蚊,平均每人37蚊。Casual dining呢度可以一試。


味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:3
價錢:3

用餐日期:2009年2月9日

地址:天后電氣道69號地下E舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails