2009年12月15日星期二

情人節前夕掹車邊覆檢米芝蓮三星之選 (龍景軒)

筆者看過外地一個醫學研究,話人類對氣味嘅記憶係各種感官中最持久,由此引伸,一頓美味嘅餐宴絕對可以幫助喚起人們對那次聚會嘅回憶。近日筆者參與嘅晚宴不少,令人印象深刻的宴會大都有美味嘅食物奉上。月前收到喜帖,朋友M及K結婚了,選擇在情人節前夕於四季酒店嘅大宴會廳延開三十六席慶祝。由此筆者與太座有機會領教一吓米芝蓮三星級龍景軒嘅出品。




是晚菜式十分豐富。各餐桌中都放置一盤玫瑰花裝飾,所以各樣餸都係由侍應先分發然後先奉上。



鴻運乳豬全體 - 乳豬皮上嘅小孔如芝麻般佈滿表面,如片皮鴨般將多餘嘅脂肪刮乾淨,除了近腿部比較難控制火喉嘅地方乳豬皮比較硬身之外,入口卜卜脆,唔錯喎!乳豬肉汁也能夠保持,入口有一陣豬肉香味,唔會太濃烈,亦唔會「乾爭爭」;



錦繡炸蟹拑嘅表面炸得金黃色,不過口感唔夠鬆化,有少少硬身。中間嘅蟹拑肉雖少,但係依稀仲有海水鹹味。單就這款菜論英雄,筆者覺得還是北角嘅鳳城最好食;



百年好合炒蝦球用料新鮮,肉質亦爽脆。不過筆者與太座印象最深刻嘅,竟然係一碟蝦醬。此蝦醬本身不太鹹,但蝦醬味出奇地香。用油泡過油嘅荷蘭豆已經很香,再蘸上蝦醬,味道更上一層樓,有畫龍點睛之效。




燕帶扒時蔬嘅材料有芥蘭、帶子及燕窩絲,用料幾名貴。帶子是爽脆的,可惜用燕窩入饌,筆者覺得有點兒浪費,因為燕窩基本上冇味,再埋咗個茨汁,好難先睇到啲燕窩絲。燕窩還是用嚟做蛋撻或冰糖燕窩;



去得飲,魚翅、鮑魚、石斑及雞係常見嘅菜式。全晚最能令筆者喝采嘅就係呢度嘅紅梅蟹肉海虎翅。首先呢個翅煮得十分香,點解呢?照計好食嘅翅係靠個茨,唔會咁香架喎。侍應奉上魚翅之後,真相大白。原來魚翅入面加了蟹黃。另外蟹肉亦很鮮甜,翅身亦很粗很厚,絕唔係「揸流灘」。恕筆者孤陋寡聞,實在未食過如此出色嘅翅;



清蒸東星斑望落差唔多有兩斤,筆者認為呢個size係十分難蒸的,唔係魚中間仲有血水,就係外面嘅肉蒸得鞋恰恰。此蒸魚火喉控制上乘,任何部位嘅魚肉都保持嫩滑。不過此魚魚味欠奉,應該係養魚。這又怪得了誰,在香港可以食得到新鮮嘅海魚幾希!



同樣地,當紅炸子雞嘅烹調功夫冇什麼可以挑剔嘅地方,但係農場大量飼養嘅食用雞基因已變了,論雞味一定不及走地雞,但已在香港絕跡。



最令筆者失望嘅就係生炒糯米飯,因為混合了不少普通米,並不是全用糯米去炒的。



可幸甜品爭回唔少分數,好似上湯蒸粉果炸得甘脆,粉果皮甜甜的,浸了上湯再吃,又有鹹味亦有甜味,層次豐富。



合桃露湯圓是生磨的,合桃香味除熱騰騰嘅水氣緩緩飄入鼻孔裡。芝麻湯圓表面煙韌,內裡嘅芝麻亦炒得香,比「福元湯圓」則略遜一籌。

服務方面,除了叫咗三至四次先拿了一杯暖水之外基本上是周到的。

綜合以上所說,筆者覺得食物有讚亦有彈,整體可以俾笑臉,但冠以米芝蓮三星餐廳嘅光環,看來仲需要更多証明。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:4
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年2月13日

地址:中環金融街8號四季酒店4樓

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails