2009年12月11日星期五

當萬聖節遇上啤酒節...換成一件醉酒鬼 (King Ludwig Beerhall)

星期五,萬聖節前夕,亦踏入德國啤酒節嘅高潮。灣仔一帶嘅酒吧都充斥著嘆啤酒嘅上班一族。為朋友慶祝生日,在這特別嘅日子,當然要隨俗啤一啤。選了這地方,亦是壽星公嘅意思。

店舖內滿是鬼節裝飾物,有氣氛但毫不恐怖,「巫師」蹤影處處,加上live band,彈的雖是老調,卻令氣氛更熱鬧。筆者與太座後至,壽星公已與其他友人酒過幾巡,為這篇食評拍照嘅友人更有一點不勝酒力。




餐前麵包($30),不太鬆軟,幸好芝士嘅酥香及鵝肝醬嘅鮮味補救,當然所謂鵝肝醬,鵝肝嘅成數不會很高的了。




食德國菜,冇,理由唔食肉腸,一客sausage sampler($198),肉腸種類有五、六款之多,每款風味不同,有豬有牛,除了最易認嘅慕尼黑白肉腸之外,其他的都講不出是什麼東西。配上薯仔粒,十分可口;




另外一款餐前小食是薯餅併牛肉丸($95),薯餅是切成絲才炸的,咬落還保持薯仔肉嘅爽脆,外表炸成金黃色,十分香口,令人有添食嘅衝動。至於肉丸,以牛肉打造而成,牛肉味淡淡的,沒有牛油嘅酥香,味道平平而已;



再加一碟什菇沙律($70),適度嘅醋及蔬菜,為之後嘅肉類主食先清一清腸胃。




主菜有wiener schnitzel ($185),是吉列牛仔肉,屬奧地利一帶嘅菜色。吉列豬扒食得多,以吉列配牛肉,倒還是第一次。牛仔肉是薄切的,冇乜牛肉味,但勝在肉質嫩滑。可惜牛仔肉不上粉,用刀切之下,吉列皮分崩瓦解,食得頗論盡,不甚討好;





是晚主角當然是德國鹹豬手($145),侍應先替客人分成幾份才上枱。肉質鮮嫩不在話下,豬手皮炸得香脆可口,加上豐腴嘅豬肉甘香,是難以抗拒嘅誘惑。最後筆者索性用手品味豬腳骨,將最好食的、連在骨及關節上嘅筋肉一併吃下,什麼儀態擱於腦後。食本應如此,不拘小節,大快朵頤。



附送嘅忌廉薯粒,用sour cream混上半打爛嘅薯仔肉,有效刺激食慾,也不錯。



飯後甜品有甜品併盤($120)、黑森林蛋糕($50)及心太軟($60)。甜品併盤有六款甜品,造得很精緻,味道不太濃烈,多帶生果嘅酸甜味,幫助消化;黑森林蛋糕是正宗做法,朱古力蛋糕夾層中是櫻桃而非啫哩,朱古力味香濃,忌廉又不太多,合乎心意;心太軟蛋糕有果仁餅底,配合暖暖的朱古力軟心,都幾出色。

一行八人,共費一千八百六十三蚊(人均消費二百三十三蚊)。撇開酒精類飲品,實質是一千三百七十三蚊(人均消費一百七十二蚊)。一班朋友,嘻嘻哈哈,為壽星公歡度了一個愉快嘅晚上。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:3
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年10月30日


地址:灣仔皇后大道東183號合和中心地下1-2號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails