2009年12月12日星期六

父親節獻禮 (海景軒)

星期天,父親節,天空放晴,可惜空氣像鉛般沈重,限制了戶外活動。慶祝父親節,好彩唔駛响外邊出出入入,如果唔係响呢種翳熱嘅天氣都幾係嘢。預先安排好嘅節目,捨晚飯而改為午膳,主題係中式點心,地點係比較就腳嘅尖東區。


正如部分網友提及,關於酒店中菜部嘅食評不少,不過有關點心嘅論述則寥寥可數,於是筆者嘗試為此一範疇作一點分享。食肆以「海景軒」為名,當然係呼應所屬嘅酒店名稱。筆者比較奄尖一點,既然名為「海景」,點解位處地庫,一點海景也沒有?有點貨不對辦。以上當然純屬講笑,論環境,地方寬敞,座位之間保持充足距離,沒有一絲迫狹嘅感覺。是日父親節,小朋友比較多,走嚟走去喧嘩也難避免。餐桌、椅、食具都擺得井然有序,十分整齊企理,所以環境衛生方面是值得俾高分的。



一行四人,點了五款點心、一道燒味、一碟菜及炒飯。首先出場嘅係蜜汁叉燒,光睇外表,似乎已經有點兒不對勁。第一,豉油汁太多,形成一個小水池般,太濕了。入口感覺也有問題,蜜糖下得十分重手,味道太甜。而且豬肉肥瘦比例失去平衡,無可否認適量嘅肥肉可令叉燒更甘香可口,但此叉燒中嘅肥肉實在太多,太油膩,唯一可取之處只是瘦肉入口嫩滑而已。不消說銅鑼灣嘅「西苑」,「鳳城」也比不上。



令一方面,點心類整體上做得比較出色。相比起蜜汁叉燒嘅肥膩,叉燒腸粉中嘅叉燒肥瘦適中,肉質嫩滑,腸粉皮亦拉得剔透,咬落亦嫩滑彈牙,與「堂記」嘅叉燒腸可謂不相伯仲;



蝦餃大小適中,唔會做到大大隻,令食客覺得比較抵食。用嘅餡料新鮮,蝦肉鮮甜彈牙,皮亦做得晶瑩剔透,既有彈性,又唔會因黏著筷子而破爛;



珍珠雞與別不同,表面披上一層蛋漿煎香。蛋漿蛋味濃郁,十分開胃。珍珠雞餡料中嘅瑤柱香氣撲鼻,配以糯米混合糙米,十分健康;



蘿蔔糕材料也算得上豐富,不過蘿蔔與粉嘅比例還是差一點,口感過粉,未能嚐到蘿蔔嘅甜味;



茶粿稍稍煎一煎底,吃起來香口,茶粿皮做得煙韌,餡料豐富爽甜,可以想像係眾人嘅恩物,一客只有三粒,也實在太少了。無怪乎被食友們評之為最好吃嘅茶粿。



唯一一碟齋係簡單的上湯浸莧菜。雖說簡單,如果莧菜來貨有閃失,會食到有渣且韌,破壞整道菜。可幸莧菜選料上乘,煮得鮮嫩,泡滿上湯嘅嫩菜,那有不吃之理;



雞肉粒炒飯亦可見功架所在,飯粒粒炒得分明,色澤亮麗。雞肉粒亦嫩滑,入口還有彈性。茨汁剛剛好,唔會太厚,影響整個炒飯嘅濕度。

服務員訓練也算有素,於繁忙時段可能會比較忙碌,要搵幫手需要花一點耐性。

四人共銀七百零五蚊,平均每人一百七十六蚊,以午市茶計也不便宜。如果有留意到嘅話,筆者前文嘗試將「海景軒」嘅點心與其他較為相宜嘅食肆作比較。例如「堂記」嘅叉燒腸粉、「鳳城」嘅叉燒。大家水準或有差異,或幾乎一樣,但在這裡便要花多一倍價錢。要選抵食之選,一定沒有這裡份兒。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:3
衛生:5
價錢:2

用餐日期:2009年6月21日

地址:尖沙咀麼地道70號海景嘉福酒店B2層

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails