2009年12月24日星期四

粗粗地,幾好味 (壹麵館)

星期四,踏入搬屋倒數兩天,繼續要做「無飯」夫婦。

住在北角嘅食友,一定會去過和富道一帶嘅食肆。「阿鴻小吃」加冕之後,人潮比以前更洶湧。在依然寒冷嘅周四晚,人流是小了很多。「阿鴻小吃」店外亦只是三五人。不過,是晚嘅主角是其鄰居「壹麵館」。

一入到店內,除了店員,竟一名顧客也沒有。未嘗不好,店員可專心為筆者提供服務。與太座、舅仔及其女友四個人,各點了麵食、小食及甜品。



吃其招牌撈麵,又怎少得清湯。這清湯據講係用雞、豬骨等材料餚製而成。飲落似雞湯多一點,有雞肉鮮甜味,不似加添了味精。

撈麵款式有多款,除咗餸菜不同之外,麵條也有多款選擇,其中最出位是其自家製特粗麵,其闊度是平常粗麵嘅三、四倍。以一點豬油、香蔥、芝麻令麵條吃起來更加香,麵條本身嘅質地亦有咬口。特粗麵以較大嘅表面面積,蘸上更加多嘅醬料,所以吃起來份外感受到油嘅甘香。




配料有駝鳥肉,肉質有彈性,不過食落有部份肉塊留有十分輕微嘅苦味,是用梳打粉鬆肉嘅緣故?還是其他嘅原因?




炆豬肉只有五舊,可是筆者很眼利的看到宣傳海報上有七舊肉,唔見咗那兩舊去咗邊?豬肉是半肥瘦,炆得頗入味的。只得五塊,對裹腹嘅作用有限。



同樣地,燒腩仔撈粗也只得五塊薄薄的燒腩肉。腩肉是肥瘦相間的五重天,脆皮不怎麼的香脆,但整體上是肉味甘香鬆軟的。舅仔最不幸,點了鵝腸撈粗,鵝腸不肥不香,撈在一堆特粗麵中,眨眼間都分不出是配料還是麵條。以份量計,食得最唔飽便是這鵝腸撈粗了。

 

一碟簡單嘅菜心,加了特製沙茶醬,味道嘅變化頓時豐富起來。份量亦稍嫌少咗啲。



魷魚牛栢葉是材料及醬料分開上的,初時以為是食材醬汁撈在一起的。味道普通平淡,全賴蔥花及芝麻調劑一下。魷魚肉質是爽滑的;筆者不食牛,無從了解牛柏葉嘅質素如何。





店員十分積極這裡嘅甜品,既然嚟到,冇理由唔試吓。首先是腐竹白果薏米 (加蛋),薏米份量不少,亦有咬口;腐竹糖水亦很足料,沒有完全溶入糖水中,不是稀「了了」的,可惜腐竹質素不大好,飲落豆味欠奉;店員經常強調嘅溏心蛋,是如實地做得到,效果亦相當唔錯,如果換了一些有更多蛋味嘅蛋 (如CP蛋),會更加吸引。



糖不甩是剛做好的,入口仍感燙熱。水準是合格分數以下,糯米毫不煙韌,一咬即斷,糯米粉亦沒有加入薑汁,食落除了表面沾上嘅薑汁外,毫無薑味可言,令人失望。

四個人食飯,埋單一百九十二蚊,平均每人四十八蚊。食得飽,不純是因為那碗撈粗,是需要額外東拼西湊才能填滿各人嘅胃納。單單一碗麵,是不能滿足普通成年人嘅要求。

味道:4 (以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:3
價錢:2

用餐日期:2009年12月17日

地址:北角和富道93號銀輝大廈地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails