2009年12月12日星期六

份量十足 (曼谷泰國菜館)

星期三,下了一、兩陣雨,為炎熱嘅都市稍為降吓溫。是一個在家附近搵食嘅日子,原本嘅目標尚未正式營業,只好行遠少少,食一頓泰國菜。




還記得十多年前仲係學生哥嘅時候,泰國菜不如現在開得成門成市。想食泰國菜就只有九龍城嘅「黃珍珍」,已經是不得了嘅事情。現在競爭何止激烈,水準亦提高了不少。此店在三處地方開業,顧客都唔少,生意不俗。筆者與太座一坐低,服務員便拿來蝦片($10)作小食之用(後來埋單先知蝦片唔係免費嘅)。唔好睇少呢個蝦片,絕唔係超市貨色,味帶微辣,以醒胃為主。蝦片炸得金黃鬆脆,十分可口。



簡簡單單的先嚟一個柚子沙津($60)。沙津附以數隻中蝦,頗大堆頭。蝦肉爽脆,味道亦甜美,看身體嘅反應猜測,可歸納為新鮮類。柚子肉酸中帶一點澀味,需有其他香料減輕部份澀味,可惜已不能力挽狂瀾;



另一道餸係鹹魚炒芥蘭($48),但餐牌上卻寫上了芥蘭炒鹹魚。需知道前者以芥蘭為主、鹹魚為副,後者則反之。故技術上嚟講可說是貨不對辦,不過筆者當然唔係無是生非嘅人。講番碟菜,也是大大碟,芥蘭爽甜,但鹹香欠奉。再吃一口鹹魚肉,只帶微鹹,全無香味,無怪乎整碟菜沒有鹹香;



主菜香芋焗飯($60)。望落雖少,但食過才知份量比想像中多。芋頭切成粒,增加飯香,芋頭本身也焗得腍,食落滿口芋頭清香及豬油嘅甘香。當中也有幾隻蝦,同樣地蝦肉爽甜,美中不足之處係其中一隻蝦還未挑乾淨蝦腸,一條黑色嘅物體突出嚟,不合衛生。



太座嗜甜,叫了一杯特別飲品黑芝麻珍珠冰($10)。芝麻甜香濃郁,且珍珠不只是一般魚腸粉做成,咬落是有點甜味的。太座十分滿意,筆者則兼甜了點。

此餐共費二百零七蚊,平均每人一百零三蚊,份量十足,適合大夥兒,味道只是合格而已。要食好味泰菜,目前筆者只有入西貢一途。

味道:3 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:2
價錢:4

用餐日期:2009年7月15日

地址:北角英皇道433-437號珠璣大廈地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails