2009年12月27日星期日

味覺經歷了大波動 (汕頭榮興潮州菜館)

星期六,天氣仍然寒冷,搬家的事辦妥得七七八八了。晚上,與外家一起聚一聚。原本打算往「金海閣」打邊爐,天寒地凍,全院滿座是意料中事,只好轉到附近嘅「榮興」食潮州菜。



食潮州菜,鹵水物是必然之選,不過今次首先嚟了一客豉油皇鵝腸($88),鵝腸質素甚高,入口豐腴肥美,而且亦炒得相當爽滑。這麼肥美惹味嘅鵝腸,很久都沒有遇上了。估唔到頭一道菜便帶來驚喜,令人對後來之餸菜有所盼望,那知道這正是味覺大波動之始,容後再談。




接著的鹵水鵝掌翼($68),做得也不錯,尤其是墊在底嘅鹵水豆腐,溫香軟滑,筆者一口氣吃了幾塊。





吃得那麼高興,再追加了鵝片拼豬大腸($88)及鵝腸拼鵝翼($88),但食落是兩碼子嘅事。首先是豬腸帶有輕微嘅苦澀味,既冇豬腸應有嘅甘香,食落亦不爽滑;同樣嘅鵝腸,鹵水做的完全失去了之前嘅風範,淡而無味,十分失望;鵝片雖肥瘦均稱,可惜未能啖出鵝肉香。鹵水這一科,「榮興」明顯未夠班。



失望過後,吃一口蠔仔肉碎泡粥($60),味覺享受又從低谷急速反彈。泡粥料十足,粒粒蠔仔皆鮮甜味美。加了胡椒,十分醒胃暖肚。



如果蠔仔粥有孖生兄弟,筆者想是鹹菜胡椒燉豬肚($68)莫屬。此豬肚湯火喉充足,致使鹹菜一咬即溶嘅感覺;豬肚亦煮得頗腍,加上胡椒嘅香辣,同樣是暖胃之選。



方魚炒芥蘭($48)炒得剛熟,保持了芥蘭本身嘅爽口感。加了方魚(即大地魚),令味道更香。



雙面黃($68)是潮州菜必食之選,要搵做得好嘅雙面黃好難,難就難在坊間一般只是煎香一面,底還是條條 fing的。咁耐以嚟,只在數年前「潮客」食過是兩面都煎過的。這裡也只是煎一邊,食落麵條本身都能吸收了上湯嘅精華。做法不正宗,味道還可以。



香酥荔芋鴨($68)芋茸與鴨肉嘅比例大概是七三之比,鴨肉嘅精華被芋茸吸收,吃起來有鴨肉嘅酥香。用油不錯,食落不覺肥膩。



欖菜四季豆炒肉碎($52),其實只是干煸四季豆,那有欖菜嘅蹤跡!四季豆並不炒得入味,見其青蔥嘅色澤可知一二,而且油量太少,不是那種用油將食材慢慢炒乾嘅感覺。



椒鹽九肚魚($58)是全晚最差嘅一道菜,炸粉上得太厚,不見九肚魚蹤影;油溫控制也不佳,入口感覺很肥膩,充其量只是炸粉一團。



炸蝦蟹棗($68)也就是炸蝦丸及蟹丸,不過潮州人嘅做法不求彈牙,但求食出蝦蟹嘅鮮甜味。兩者皆加入馬蹄粒,咬落增加爽脆感,其中以蟹棗嘅鮮味更加突出。



鴛鴦水晶包($60),有紅豆及蓮蓉餡。水晶皮比較厚,但口感也軟糯;餡料香但不太甜,是飯後調節腸胃及味蕾嘅良品。

小菜水準十分不穩定,同樣嘅炸物,效果可以截然不同。一大班人食飯,要穩穩陣陣不失禮於人,明顯地此店並非on the list。

一行八個人,埋單是一千兩百七十幾蚊,平均每人大約是一百六十蚊。食潮州嘢,唔食凍蟹及翅等貴價食品,是這種收費了。

味道:3 (以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年12月19日

地址:銅鑼灣登龍街20 - 22號地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails