2009年12月19日星期六

西環爐瑞燒 (本陣)

星期六,天氣還是十分潮濕。筆者與太座為響應地球環保日,於晚上八時半至九時半關燈,所以結伴出外用膳。太座話好耐冇食過日本菜了,還利用網上搜尋引擎搵到一間位於西環七號差館斜對面嘅「本陣」。






此食店以港式經營,有一般日式食品供應,如壽司、魚生及爐端燒等。舖面大約可以容納三十人,但樓底頗高,唔覺太侷促。在星期六晚生意都不俗。筆者與太座冇預約,服務員問介唔介意坐吧枱,當然歡迎之至啦,因為可以第一手問師傅邊種食品最好最抵食。



難得冇揸車,太座提議喝點清酒。筆者自問唔係飲酒專家,問服務員有乜好介紹,她說house sake係日本盛,質素不俗。筆者聽從其建議,點了一支三百毫升庄凍飲($88),與爐端燒一冷一熱,效果應該唔錯。此清酒水準幾好,清新嘅米香味直撲入鼻,清酒中還有一點甘甜味。我們首先品嚐嘅係數款串燒,之後係壽司及魚生。



燒鹿兒島黑豚($55)/牛舌($25) – 簡單的用鹽、黑椒吊味,外表燒得香脆,剛好封住肉汁。一咬入口,肉汁傾瀉而出。不過牛舌有點燒燶了,使那部分味道變苦,係失手之作。





燒鵝肝($98)/日本蠔($26) – 係咁多款串燒中最令人留下深刻印象。鵝肝用料唔算頂級,鵝肝中有點根,不過師傅火喉控制技術高超,使鵝肝表面煎得香脆之餘,內裡如豆腐般滑,當然鵝肝嘅氣味永遠那麼突出。同樣高超嘅技術也表現在燒蠔上,蠔嘅表面亦是煎得香脆,一咬入口,蠔肉中帶奶白色嘅肉汁唧出,肉質鮮嫩無渣,感覺偏向爽口。



煙肉露筍($24) – 外表切得很有心思,由長至短排列。露筍唔會因為燒得耐而變得乾癟,仍保持鮮嫩,露筍本身亦無渣,選料一點也不馬虎。



燒羊架($64) – 令一款重點推介,首先選料上乘,肉質十分嫩滑,幾乎像5A和牛般,而且羊肉味濃郁,配合師傅嘅手勢,有串燒香味之餘還保留豐富肉汁。



燒飯團($30) – 外表燒得脆卜卜,如食煲仔飯焦一般,不過味道偏鹹。



魚生 – 經師傅介紹,是晚嘅油甘魚腩($70)及鱲魚($65)來貨比較好,食落果然冇花假。油甘魚腩油脂甘香,魚肉嫩滑如豆腐般。鱲魚肉質煙韌鮮甜,與油甘魚肉嘅香滑係截然不同嘅風味。





壽司 – 同樣係師傅介紹,嗌了一客北海道海膽壽司($100)及BB吞拿魚腩壽司($60)。海膽係太座嘅至愛,當師傅放緊海膽於飯團上,太座不斷輕聲說放多一點,師傅果然亦從善如流。海膽十分鮮甜,BB吞拿魚腩也很嫩滑,比起成年吞拿魚腩少了一份魚脂味,用壽司嘅方法食合適,如食魚生的話,還是toro好。

埋單合共七百七十五蚊,平均每人三百八十八蚊,如此質素十分超值。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:3
衛生:4
價錢:4

用餐日期:2009年3月28日

地址:西環皇后大道西356號俊庭居地下2-3號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails