2009年12月12日星期六

午市飯餐好抵食喎 (金枕頭泰國餐廳)

星期四,太陽毫不吝嗇其熱力。繼早一晚食完泰國菜之後,是日晏晝同事提議試一間抵食泰菜館嘅午市套餐,一試也無妨。


這裡嘅午市套餐款式數目驚人,由A至Z,除咗跳了三、兩個英文字母,都有超過廿款選擇。價錢由廿五蚊至三十二蚊不等。再加三蚊仲可以飲椰汁紅豆冰,三十蚊有找,十分吸引。





由於早一晚食咗泰菜,是日對泰菜嘅興緻略減,沒有pad thai或泰式炒河,點了簡單的咖哩牛腩飯。咖哩呈黃色,但唔似泰國嘅黃咖哩,又唔似用咖哩胆開成。有點微辣,椰汁比例比較多,故食起來特別香口惹味;牛腩炆得腍,但保持肉質結構,冇被梳打粉洗禮嘅痕跡,十分美味可口;紅豆冰對筆者嚟講太甜,但紅豆大大粒有咬口,也不錯。

同事話這裡嘅夜市小菜更出色,有機會要試一試。奈何筆者家在北角,一南一北,如果不是工作需要,真是大纜都扯唔埋。如果住响附近嘅話,必定會幫襯夜市。

味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年7月16日

地址:粉嶺一鳴路23號牽晴間G2舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails