2009年12月12日星期六

做咗大半日泰仔 (旺泰特食)

星期天,做咗大半日泰仔。首先與友人J到旺角打泰拳,倦極;其後入再到西貢與V會合,刷一餐泰國菜。做完運動,出了一身汗,再享受美食,一樂也。


一提起食泰國菜,筆者嘅第一選擇必然係位於西貢嘅「旺泰特食」。在西貢有兩間同名嘅店舖,一間位於萬年街,另一間位於西貢大廈地下巷內,筆者嘅心頭好係後者。幫襯了呢間舖頭已好幾年了,平均一年都會幫襯幾次,尤其係住在西貢區嘅V,連老闆都認得她。

眾人一坐下,服務員便遞上餐牌。不過對J及V嚟講,睇餐牌係多餘的。老闆親自落單,J及V以準確嘅泰文一一講出想食嘅菜式,老闆初則詫異,繼而露出會心微笑。三人行,六款餸,每人再加一個椰青。椰青清甜多汁,椰青肉亦香爽,是消暑佳品,也能中和辣味。



鹹魚炒芥蘭 – 通常用馬拉盞或蝦醬炒,今次特別少少,用鹹魚炒。芥菜配上鹹魚,效果一樣出色。芥菜爽脆,加上鹹魚嘅鹹香,增加味道嘅層次感;



生蝦 – 以新鮮蝦開邊再用冰保持鮮味,加上蒜片及椒絲,蘸上特製嘅酸辣醬,蝦嘅鮮味、蒜片香味、酸辣味混成一體,味道層次豐富,筆者都忍唔住食了一隻再一隻;



柚子沙津 – 論街外嘅柚子沙津,不是太酸,就是味道過於濃烈,與沙津這稱呼格格不入。這裡嘅柚子沙津,酸、甜、辣、香皆比較含蓄,唔會給味蕾太大負荷。除了柚子肉之外,還有椰絲、香蒜、蔥頭等香口東西,難怪乎入口能感到多種香味交融;



冬蔭公 – 這裡嘅冬蔭公可說是全港數一數二的了。一來冬蔭公嘅酸辣剛好,而且香料選用一絲不苟,香茅、指天椒、檸檬葉、乾蔥頭、南薑、芫茜等一樣都冇少,而且份量十足。味道結構十分豐富,層次分明,不是一般只識落辣油、檸檬汁嘅可比擬。另外,冬蔭公裡有一隻開邊大蝦連殼一起煮,酸辣香嘅湯底之中有一絲蝦嘅鮮甜;



蝦醬炒飯 – 飯身乾爽,炒得粒粒分明,配以蛋香、肉鬆香及蝦醬嘅鹹香,加一片臘腸,感覺一流;



黃咖哩雞 – 黃咖哩一點也不辣,其特式係咖哩醬配以蛋花做汁,既有咖哩香味又有蛋香味,無論係豬、牛、雞也好,通通淪為配角。雖有蝦醬少飯在前,但不叫白飯送咖哩汁簡直暴殄天物,最後V叫了一碗白飯,大家一起分享當前美食。

筆者食過嘅泰國菜館不多,唯只有此地才能叫筆者一來再來。由於食品由泰國人主理,充滿泰國地道色彩,亦只有此地味道最接近泰國當地味道。味道一欄,是滿分了。由於係半街邊檔,唔係所有座位都有冷氣,所以環境及衛生會較為遜色一點。



六餸加三個椰青,共銀三百二十一蚊,平均每人一百零七蚊。味道出色,一百蚊左右就吃得飽飽,實在經濟抵食。


味道:5 (以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:2
價錢:4

用餐日期:2009年5月17日

地址:西貢福民路58-72號高富樓地下15號舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails