2009年12月19日星期六

記憶中最好食嘅紅豆沙 (一品齋甜品屋)

經過一整天嘅活動之後,筆者與太座都覺得有點累。送了太座嘅祖父回家後,與舅仔一齊到銅鑼灣食糖水。


此店搬進現址之前正正响對面舖位,新舖位比舊舖位光鮮很多,但有一樣嘢冇變嘅就係舖位依然咁細。筆者與太座到達後即時已決定食紫白及紅白,舅仔第一次嚟,經考慮後點了腐竹糖水。







紫白即是紫米霑加豆腐花,豆腐花又香又滑,唔會比幾間叫做阿婆豆腐花遜色,紫米露亦十分足料,與其話係紫米露,叫做紫米粥更加貼切,足料情況可想而知;紅白即是紅豆沙加豆腐花,紅豆大大粒,而且已經煲到出沙,濃淡適中。蓮子並冇去衣,係傳統紅豆沙所用嘅有衣蓮子,而且加咗百合,材料豐富。同樣地,腐竹糖水足料,不過白果太多,所以有少少怪味。少啲白果應可解決此問題。

據太座所講,她是此糖水舖多年擁躉,此情不變是因為這裡出品嘅糖水最接近已仙遊嘅祖母所煮嘅愛心糖水。每次幫襯,都能勾起她對祖母嘅美好回憶。

紫白十七蚊一碗,紅白十三蚊一碗,腐竹糖水十一蚊一碗,係經濟抵食甜品店嘅不二之選。

味道:5 (以5分最高)
環境:3
服務:4
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年3月22日

地址:銅鑼灣希雲街8號

1 則留言:

  1. 借用了你此篇文章連結到Face book的一品齋中式糖水專頁.謝謝~ http://www.facebook.com/pages/%E4%B8%80%E5%93%81%E9%BD%8B%E4%B8%AD%E5%BC%8F%E7%B3%96%E6%B0%B4/127548797330946

    回覆刪除

Related Posts with Thumbnails