2010年1月2日星期六

時間在這裡凝固了 (時新快餐店)

筆者小時候住在紅磡,記得當時碼頭位於現在半島豪庭。那時,仲夏之夜冇宜家那麼悶熱,飯後到碼頭一帶海邊散步,十分寫意。夜晚睡在藤蓆上,開一把風扇就已經好舒服了。廿幾年後嘅今天重遊舊地,套用一句老套嘅話,真是滄海桑田。


「時新快餐店」貴為十大開飯熱點,嚟到紅磡,又怎能不嚟到朝聖!行吓行吓,終於搵到。門面是那麼的面善。咦!這不是兒時幫襯過的快餐店嗎?還記得那時美式連鎖快餐店牡丹樓並未登陸,「lur」父母去快餐店食薯條係童年時代嘅指定動作。今天,小朋友腦海中只有牡丹樓了,未免冇口福。





門口有老有嫩,排住隊去點選心頭好。有些慕名而來的年輕人,以好奇嘅眼光四處張望,拍照留念的也不少。入到裡面,時間好像凝固了,無論座位佈置,餐牌樣式,甚至連外賣袋,咁多年都冇變,當然價錢都唔變嘅話更好!懷舊(應該係不變)嘅裝修,令筆者嘅服飾顯得份外格格不入。廚房嘅員工閑熟地落單嘅落單,煎漢堡嘅煎漢堡,烘麵包嘅烘麵包,廿數年如一日,泡製獨到嘅漢堡包。





筆者只簡單地點了一個雙層芝士蛋漢堡及一罐飲品,漢堡包係即叫即整嘅,所以要花一點耐性等待。等了大約十分鐘,新鮮熱辣嘅漢堡包終於完成。外層嘅麵包用上嘉頓麵包,雖然經過烘焗,但質感比較乾及鬆散。漢堡扒牛肉味十分濃郁,肉汁亦很豐富,相信係經過高溫油將肉汁鎖死,再加上洋蔥粒,香軟嘅芝士及自製嘅沙津汁,互相配合得無懈可擊。麵包與漢堡扒大小配合亦得宜,每一口都能嚐到麵包及漢堡扒。雖然麵包有少少瑕疵,但瑕不掩瑜,漢堡包值最高評價。

價錢一點也不貴,雙層芝士蛋漢堡十五蚊一個,在牡丹樓齋食最大嘅巨無霸都係差唔多價錢,但味道何止好味數倍!筆者還記得炸雞脾也是十分好吃,下一次必定攜同太座一齊試吓是否能維持水準。
 
味道:5(以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年4月11日

地址:紅磡黃埔街1A地下

1 則留言:

  1. I live very close to this place but for some reason I just never got the chance to try it out. I think I should make it an event in the coming weeks to visit this place after so many years! :)

    回覆刪除

Related Posts with Thumbnails