2010年1月2日星期六

住家菜 (滋味一方)

星期一,據太座講於西營盤附近有一間小店,以所有食品不含味道作招徠。趁友人J到那一帶睇醫生,順道與她一起晚膳。


此店雖是小店格局,但佈置一點都不馬虎,燈火通明,光鮮企理。座位編排有點狹窄,未能滿足如筆者身形般對空間嘅要求。餐牌一物二用,係印刷精美嘅宣傳單張。餸菜款式多樣化,其中特別附調不含味精、晚晚不同款嘅「媽咪靚湯」,單以材料論,有花膠、螺片、猴頭菇、玉竹、黨參等,材料豐富,只要望一望都覺得好味。消費滿二百蚊,仲送滋味雞(例牌)。

大家為了有免費雞食,所以點菜都比較進取。結果三個人,叫了五餸一湯。



豉汁帶子蒸豆腐 ($62) – 蒸嘅時間耐咗,所以帶子變得有點老。不過帶子肉也算是清甜,豆腐清香之餘也滑溜,豆豉汁濃淡適中,恰恰將各種食材嘅味道發揮出來,比日前於大坑「民聲」所食嘅同類菜式更加好;



潮式欖菜四季豆 ($48) – 是功夫頗多嘅一道菜,欖菜與豬肉刴得幾幼細,與四季豆炒勻之後撈飯食,味道帶有少許鹹香,直教筆者食慾大振;



泰式芝麻醬燒骨 ($68) – 以厚肉排入饌,配合帶有酸味嘅醬汁,排骨被醃得鬆軟,毫不費勁便能骨肉分離;



滋味雞(例牌) (免費,原價$48) – 亦是此店嘅招牌菜之一,肉質可稱得上嫩滑,就算雞胸部分都唔會太鞋口。雞肉帶點微鹹,但又不致於鹽焗雞那個程度,這丁點鹹味與雞肉味產生意想不到嘅化學作用,令雞味更突出。是值得加獎嘅一道菜;



腐乳炒通菜 ($38) – 腐乳份量輕微,僅令通菜有鹹香味,基本上保持主要食材嘅原味;

沙參玉竹猴頭菇螺片竹絲雞 ($38) – 無論材料及火喉都十足,難怪湯水鮮甜味美,根本唔需要落味精,味道已經十分好了。筆者覺得這裡嘅老火湯不容錯過。

總括來說,食品烹調以清淡為主,就算要落調味料,都係以輕為主軸。從筆者飯後嘅生理反應,亦相信這裡嘅食品冇添加味精。

服務員嘅態度友善,間中都有笨手笨腳嘅情況,只要不常發生,亦無傷大雅。飯後更免費奉送羅漢果茶或洛神花茶,為晚膳添上完美句號。

埋單共銀二百九十蚊,平均每人九十七蚊,各人都捧著大肚子回家。
 
味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:3
衛生:4
價錢:4

用餐日期:2009年5月11日

地址:西環皇后大道西306號地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails