2010年1月24日星期日

三名大肚之人聚首一堂 (泰爽甜)

星期三,太座好友P到新居拜訪,分享懷孕嘅經驗。正考慮如何安頓兩名大肚婆,加一名大肚公嘅吃飯問題,忽然想起舅仔日前提起電氣道街市嘅泰國菜館,在沒有反對嘅情況下,三人行便朝街市進發。

位處於熟食中心,衛生情況稍欠妥善是預計之內,最担心反而係濕滑嘅地面,三個人,五條命,是一步一步,顫顫驚驚的。舖位不大,只有幾張枱。其中一張大枱被一班外形豪邁嘅中年漢佔據著,一邊飲酒,一邊猜枚,聲量比其外形更加「豪邁」。




由泰藉人士主理,取名「泰爽甜」,筆者感到好奇,似乎泰國菜與甜味唔係太有關聯,最多是形容蝦肉爽脆鮮甜而已,有點是為了食個「泰」而已。再望一望周圍,原來森美小儀都推介這裡。筆者一向都唔係太相信名人效應,原因好簡單:口味各人不同,你認為好食並不代表啱佢口味。食嘢,只有忠於自己條脷罷了。



三個人,嗌四樣嘢。大肚婆需要葉酸,一碟綠色嘅餸必不可少,便先來一碟馬拉盞炒芥蘭。馬拉盞不是呈蝦糕狀,而是像蝦干般有大有細的。吃落鹹香味足夠,菜亦是爽脆多汁。



之後是筆者到泰國菜館必點嘅柚子蝦沙律,這裡嘅柚子肉不是搣成一粒粒嘅果肉,而是一「楷楷」的,感覺是做得比較匆忙。柚子味道過於酸澀,幸好椰絲下得頗慷慨,吃落是啖啖嘅椰香,算是一點補償。蝦肉也算爽脆,但當然是食唔出什麼鮮味了。




大家原以為菠蘿炒飯是用菠蘿盛載著的,結果與一般炒飯無異。論香氣雖仍聞得到淡淡嘅菠蘿香,但總比用菠蘿裝載的遜色一點。炒飯本身濕了一點,不過炒得十分均勻,有洋蔥粒及肉鬆吊味,味道不太濃,十分易入口。



最後是泰式燒雞,外皮是燒得有點微焦,可是吃落非但沒有苦澀味,還有一點椰子嘅甜味,原來是經過椰奶醃浸過的,而且有一種沙爹嘅香味。這種烹調手法實在出色。打開雞肉至骨,是剛好的熟,所以肉質嫩滑 ;亦可能浸過椰奶,效果有如敷過 mask般,只是說笑,作不得準。這一道菜,是筆者嘅推介菜。

大家吃得飽飽的,但代價只是二百一十蚊,友人P初時還以為聽錯了。待回過神之後,友人P決定萬歲,筆者與太座不需付出分毫。後來翻查網上其他評論,可堪一試嘅菜色還真不少,值得找一個時間再嚟一次。


味道:4 (以5分最高)
環境:2
服務:3
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2010年1月6日

地址:北角電氣道229號電氣道市政大廈2樓C1舖

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails