2010年1月26日星期二

早來了的歲晚夜宴 (香宮)

星期四,氣溫非常涼快。日前接到某雜誌嘅電話,獲邀出席是晚嘅宴會,一嚐新科二星總廚嘅手藝。有食神當然是一件美事,不過離小女預產期非常接近,一頓免費嘅美宴,隨時會因為小女提前幾天出世而泡湯。筆者當然想小女能夠早一點與父母見面;另一方面又十分期待是次香宮宴,弄得心情十分矛盾。

日子一天一天的過,終於等到了這夜,小女亦似乎想食埋呢餐先出世。獲邀嘅食客,連筆者在內,總共有五對夫婦。大家皆準時於七時四十五分抵達現場。經大會安排了獨立廂房,方便是次聚會,亦方便雜誌社職員拍照及做訪問。





筆者家在港島區,平日甚少往九龍區用膳,「香宮」更是筆者之前未幫襯過。取名「香宮」,氣派果然不凡,如宮廷般華麗。樓底十分高,裝修富有中式格調。牆上嘅字畫、餐牌,以至桌布及食具,不論真膺,均是漂亮嘅藝術品。筆者最愛便是餐牌上嘅鴛鴦圖。

是提早了的春茗,故轉盤上也應節地放了錦盒,裝滿多款賀年食品,其中以笑口棗糖蓮子最受歡迎。前者是炸得香而不膩,咬落是十分鬆化可口;後者一入口是一股清甜湧向喉頭,令人回味。





宴會開始之前,「香宮」嘅總廚葉志祥師傅特地抽時間為各食客講解鮑魚這食材及幾種簡單的,在家中也能做到的煮鮑魚嘅方法,還即席示範是晚第一道菜色牛油果涼伴南非鮑




據葉師傅所講,這道菜嘅設計是經過多次反覆嘅嘗試才完成。是將南非罐頭鮑切片,再梅花間竹的放進牛油果肉。這個配搭看來十分奇怪,不過食落嘅效果卻是出奇地好。牛油果香濃嘅果肉味,將鮑魚嘅鮮味帶了出來。由於是涼伴嘅關係,如果將之當作日式刺身來吃,加一點新鮮芥辣,味道嘅層次便會更加豐富。



第二道菜色是蟹皇燴生翅,單看其金黃色的外表,以及濃稠嘅湯底,加上陣陣蟹黃香,可知蟹皇嘅份量絕非敷衍了事。出於鯊魚是瀕危動物,加上對魚翅這種冇本身味道嘅東西,筆者從來都不太好,故已戒吃了。記憶中食過嘅蟹皇翅,這裡算是數一數二了。不過,用上了粒粒蟹黃嘅「龍景軒」,其驚喜程度尤甚。



見筆者只是望著魚翅而不動碗筷,餐廳經理即時前來問個究竟,心恐筆者有什麼不滿意嘅地方。筆者向他解釋了因由後,經理立即到廚房為筆者安排一碗北茋燉竹絲雞。此湯清澈見底,味道微甘,頗滋補的。



第一道主菜是頭抽煎青衣球,青衣肉質本細軟黏膠,並非筆者那杯茶,幸好以頭抽泡製嘅薄茨汁,特別香純濃郁,配合煎得小小脆嘅魚肉表面,味道不俗。相比之下,筆者還是屬意肉質爽脆嘅海斑類。



之後便是竹笙露筍卷。每枝露筍均以竹笙包裹著,而且十分嫩滑無渣,鮮嫩碧綠,是一等嘅貨色。加上南瓜汁嘅香甜,雖然清淡,但依然可以維持味蕾嘅活躍程度。


緊接的是生菜包蠔豉崧,是一道頗費功夫嘅菜色。是將蠔豉及馬蹄切成細粒再爆香,用生菜葉包起來,加一點醬汁來吃。蠔豉本身已經濃縮了蠔嘅鮮香味,再切成細粒。由於與空氣接觸嘅面積大咗,所以更加「蠔」氣干雲,未上枱,陣陣蠔香已撲鼻而來。加入馬蹄,令口感添上爽脆。



新年飯,一碟生炒臘味糯米飯是少不了。臘味種類繁多,而且有蝦干、冬菇粒、芝麻、香蔥等,吃起來幾種香氣共冶一爐,那有不香之理;糯米炒得粒粒分明,色澤如一,入口軟糯,也是沒有可批評嘅地方。唯一可挑剔之處,只是吃到最後味道太濃重,開始吃不消,還感覺鹹了一點。


有生炒糯米飯,又怎會少得其孖生兄弟 - 炆伊麵呢?蟹肉炆伊麵,蟹肉是一絲絲的,絕不吝嗇。這當然了,否則又怎樣配合其食肆嘅身份、級數!炆伊麵常有油膩嘅弊病,這裡沒有犯上,是關乎火喉嘅問題。伊麵條理分明,咬落有如吃意大利粉那種 al dente 嘅質感。無容置疑,這碟炆伊麵是星級之作。



最後嘅甜品環節,先來一碟煎堆。外貌看似普通不過,但當一口咬下,便知此非凡品。其一是非常香口之餘,完全沒有油膩感;此外口感軟糯,但不會黏著牙齒間,影響咀嚼及口腔衛生。




令一道甜品是新產品,宴會當晚尚未正式推出市面。取名為黃金萬兩,其實是將南瓜糕,面頭放上一層燕窩,再將之塑造成千足金條嘅模樣。選用嘅南瓜嚟自日本,比大陸南瓜更香,果肉更甜。所以,每一口南瓜糕都容易嘗得到南瓜嘅香甜味。包裝禮盒十分精緻,看起來也很貴重的了。本想訂購幾盒,可惜負責人可能冇預計在座食客會買,做完一會display便拿走了禮盒。



最後是每人一客的凍芒果蛋白,芒果鮮甜多汁,蛋白亦滑溜。不過兩者走在一起,是格格不入的。芒果甜味太突出了,完全掩蓋蛋味。

由大雜誌社安排嘅飯局,服務當然不會失場的。一圍枱十個人,已經有三名服務員侍候。而且餐廳經理亦經常在席旁,準備隨時解答各食客嘅疑難。在座各食客皆認為,如果主廚葉師傅可以多一點走出來與大家交流煮食心得會更好。可惜的是,中菜嘅烹調比西式的費時費勁,大廚要經常在廚房內打點,那有時間走出廚房呢。這困難筆者是了解的,所以無損服務一欄嘅滿分評級。

吃飽以後,大家暢談一番對來年香港嘅展望、對雜誌嘅感想及建議。唔少得的是對身為準媽媽嘅太座,傳授一些教子心得。既滿足了食慾,又增進了不少為人父母嘅知識,是令人難忘嘅一個晚上。

後記:

宴會翌日晚,太座開始感覺陣痛,隨即進了醫院,於星期六下午誕下小女。筆者嘅小女真識食,要食完好嘢先出世。筆者一定會更加努力工作,給家人更多美食體驗。


味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:5
衛生:5
價錢:3 (宴會由雜誌社安排,費用全免)

用餐日期:2010年1月14日

地址:尖沙咀麼地道64號九龍香格里拉大酒店地下1層

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails