2010年1月2日星期六

不需勞動嘅勞動節 (Ristorante Simpatico)

星期五,勞動節公眾假期。難得五月天都仍然天朗氣清,不到郊外走一走實在對不起自己。天色咁好,最適宜望遠啲,要望得遠,當然要站得高,於是筆者與太座往太平山走一轉。


自從有了山頂廣場之後,食肆多咗好多,今次筆者與太座決定响和煦嘅陽光下,歎番一個豐盛嘅「下午茶」,所選嘅食肆Simpatico以意國南方風味為賣點。南意風味與北意嘅主要分別係北意味道比較濃厚,所以比較喜歡用芝士岡酪;南意則比較清淡,喜用蕃茄及橄欖,比較原汁原味。

我們在門外輪候了一會,服務員忙得團團轉。筆者見室外有幾張閒置嘅座位,問點解唔安排我們入座,服務員話恐怕我們受不了陽光,所以冇安排。你唔問,又點知我們介意呢?其實筆者與太座正想一邊進食,一邊享受陽光。結果,我們被安排到露台嘅座位,還可遠眺南區景色。

豐富嘅下午茶全是自選菜式,形容為下午茶,只是時間而已。「下午茶」包括薄餅及沙津,每人各自嗌了一杯飲品。



意式風味薄餅 Capricciosa ($134):這裡嘅薄餅係明乎其實嘅薄,這亦是意式薄餅嘅特式,不像美式般有所謂厚批及薄批。薄餅底烘得十分脆,比一般食到嘅更脆。據說係搓麵粉嘅時候用了有汽嘅礦泉水,當中嘅二氧化碳可令薄餅更加脆。不過火喉控制有點偏差,有小部份薄餅身烘燶了,食落有點苦。薄餅料有蘑菇粒、意大利肉腸、火腿、橄欖等。正如前文所說,南意食品味道比較輕,所以薄餅唔係用咗好多芝士做底,不過各有風味。



蘑菇菠菜沙津 Spinici ($57):簡單嘅沙津以菠菜為主體,配以切了片嘅蘑菇及炸得香脆嘅煙肉粒,清淡之餘又不失香口感。沙津只輕微的用橄欖油及黑醋吊味,十分輕巧,也頗醒胃。





太座選了意大利汽酒Prosecco ($80/杯)作飲料。太座對酒精類飲品一向麻麻,唯獨對香檳情有獨鍾。下午茶飲香檳好像過於奢華,於是以比較便宜嘅prosecco代之,效果都不俗。此酒以同名葡萄釀製,入口都幾滑,口感比近年大賣嘅MC dry,不過在陽光底下只有很少細細嘅泡泡從杯底升起,視覺上少了一分享受了。至於筆者只揀了西柚汁($46/杯),健康飲食。

連加一服務費,共銀三百四十九蚊,平均每人一百七十五蚊。總體嚟講,食物、環境不錯,服務就唔係咁貼心了。

味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:2
衛生:4
價錢:2

用餐日期:2009年5月1日

地址:山頂山頂道118號山頂廣場1樓19-21號店

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails