2010年1月2日星期六

需要接受劉華再培訓 (陳漢記)

星期天,早上天氣晴朗,但入夜後忽然刮起大風,仲下了毛毛細雨。太座與友人同是中大人,此際有涼意,忽發思故之情。遂於深圳玩樂完畢之後,到大埔「陳漢記」食煲仔飯,順道緬懷一吓讀書時嘅快樂回憶。


時值晚上十點幾,但門外仍有輪候人士。為節省時間,一行人預先點了煲仔飯,計有臘腸排骨北菇滑雞。等了大約十五分鐘,我們終於可以入座。除了煲仔飯之外,大家還點了叉燒腸粉炸兩





筆者欣賞煲仔飯有兩方面,第一係飯有冇油香,呢啲油香可以嚟自臘味,亦可以嚟自肉汁;第二就係飯焦,第三當然係後加上嘅甜豉油啦。呢度嘅煲仔飯以石油氣爐泡製,好處係火力夠,好快就熟;唔好處亦因為太猛火力,不及炭爐因煮嘅時間耐,裡面嘅飯更加入味。所以,圍在臘腸、肉附近嘅飯才有點油香,其他地方嘅飯就只有撈甜豉油才感覺冇咁平淡。另外,可以鏟出嚟嘅飯焦唔多,而且已變得過硬。論出色嘅飯焦,以筆者嘅經驗就只有西營盤嘅坤記可以做得好。至於甜豉油調配尚可。




叉燒腸粉及炸兩也是太座及友人於大學時代必食之選,叉燒腸粉皮夠薄,叉燒肥瘦也不俗,但略嫌唔夠香;炸兩就令人失望,油炸鬼已老,軟淋淋,嚴重影響口感。

特別一提呢度嘅服務。首先,落錯單已唔再講,當服務員拿了錯咗嘅飲品時,筆者隨即提及落錯單之事,對話如下:

「阿哥,我地冇嗌過凍檸茶喎,我地係要一支凍檸樂、兩支凍檸七。」

「呢度寫咗兩支凍檸七同埋一杯凍檸茶喎!」

「係頭先嗰位哥仔寫錯咗,如果唔係又點會嚟咗支凍檸樂先。」

「就當寫錯咗,咁你地係爭咩嘢呀?」

這個「就當」,筆者感到十分刺耳。該服務員是否覺得我們有心留難?筆者覺得劉華嘅政府宣傳效果唔係幾好,這服務員亦應接受劉華再培訓。

大家進食時,服務員正執拾隔離枱,不小心打翻了豉油碗,豉油汁彈到了另一枱小朋友嘅衫上,服務員只顧說「冇事、冇事」,一聲對不起也沒有。雖然唔係發生在筆者身上,但亦從側面可了解服務質素。

煲仔飯三十五蚊一煲,炸兩十二蚊,叉燒腸粉十六蚊,訂價也算公道。

綜合以上所說,食物味道有褒有貶,服務一瓖理所當然只值一分。希望有關方面要注意,唔好因為出咗名就疏忽。

味道:3 (以5分最高)
環境:2
服務:1
衛生:2
價錢:3

用餐日期:2009年4月12日

地址:大埔運頭街91B地下

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails