2010年1月2日星期六

鳳舞九天 (鳳城酒家)

星期四,天陰有雨。幾天之前才約定嘅飯局,預祝友人牛一。同是北角人,友人竟然未去過北角「鳳城」。經一致決議,還友人這個心願。


「鳳城」嘅名字如雷貫耳,係本地數一數二、碩果僅存嘅傳統中菜館,尤以順德菜著名。事前筆者都有做過吓資料搜集,綜合必食之名物,可惜被公事纏身,冇預先訂菜。一行五人,找位子沒有難度,全舖座位大約半滿。雖則係平日,經營嘅困難程度可見一斑。眾友人皆因看過筆者拙作,均詢問筆者有什麼必食之選。可幸得服務員協助,點選名菜冇有怕,還介紹抵食配搭,不費筆者一點勁。

叫了一個價值大約七百五十蚊嘅四人餐,包括雞燉翅、蝦多士、乳豬雙拼、炸子雞及鮑片扒時蔬,再加映上湯炸粉果共六道菜。





首先出場係雞燉翅。燉翅精粹不在用什麼翅,而係用什麼雞。此盅燉翅火路十足,燉湯十分清甜,亦不肥膩。翅實質上係翅裙,有少許翅針,以前是商家視之作魚唇。入口爽滑。太座試了一口燉雞,雞肉已燉得入口即溶,可以想像雞味已全走進燉湯裡。燉湯份量也不少,可裝滿六個碗。



乳豬雙拼係生腸拼海蜇。筆者早已聽聞「鳳城」嘅乳豬很出色,食落亦沒有令筆者失望。皮脆肉嫩,脆皮唔會界口。不過脂肪略厚,食多幾件都幾滯肚;海蜇爽脆,以少許麻油點綴,生色不少。生腸又大又爽,味道雖淡但香口,唔會如一般街邊賣嘅生腸有點異味。後來才知道生腸是這裡名物之一,今次真係有口福。



蝦多士以原隻蝦開邊,加上麵包底落鑊炸。雖冇用蝦膠釀嘅蝦多士咁多巧夫,但用原隻蝦有原隻蝦嘅鮮味,係另一番風情。嫌多士底索滿油太肥膩嘅話,齋食蝦都不失原來風味。



炸子雞係鳳城嘅另一名物。要食到好味嘅炸子雞,本地有不少地方都做得到,不過水準唔係咁穩定。相反,鳳城嘅炸子雞長年都保持水準。外表炸得金黃,咬落皮薄十分香脆,唔會因皮太厚,炸完之後有少少界口。雞腿附近肉質嫩滑唔再講,連最難整嘅雞胸肉質結實但一點都不鞋口。雞味是淡了一點,但考慮到係出自農場飼養雞,這般肉味已算有交代的了。



上湯炸粉果嘅主角 – 粉果餡料豐富,薄粉果皮炸成金黃色,浸過上湯之後,入口感覺煙韌得嚟有少少脆,感覺似食緊湯圓嘅外皮一樣。



筆者相信鮑片扒時蔬並冇用上名貴嘅鮑魚作食材,材料有冬菇、罐頭鮑(?)及生菜煮成。菜式一般,沒有什麼特別值得討論。

可能係顧客唔多,又或者劉華嘅宣傳廣告奏效,服務員態度殷勤,冇其他老字號茶樓嘅服務員嘅「傲骨」。

埋單九百三十多元,平均每人大約一百九十蚊。牛一嘅友人自然唔駛科款,其餘四人分担,都係每人二百三十蚊。相信多啲人嚟食嘅話,平均消費會更加低。

味道:4 (以5分最高)
環境:3
服務:4
衛生:3
價錢:4

用餐日期:2009年4月23日

地址:北角渣華道62-68號高發大廈地下及1樓

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails