2010年1月2日星期六

第二輪晚餐 (IL Meglio)

星期日晚,雲層稍為收歛。在父母家裡吃過晚飯之後,收到友人J嘅邀請,與阿madam到尖沙咀諾士佛臺一帶fine dining。雖然已吃得七、八成飽,再輕嚐淺嚼多一點都歡迎,加上太座冇反對,便加入她倆嘅飯局。


一路走著,友人J被印在透明玻璃上嘅Ristorante Venezia字樣吸引,事緣月前她與madam一起到威尼斯旅遊,有機會在一小店一嚐極品意粉,故希望可以舊夢重溫。



首先登場嘅係一系列麵包($58),baguette外表香脆,內裡烘得鬆軟。尤其喜歡其新鮮蕃茄榨成嘅醬汁,少少酸辣,十分醒胃。




隨之而嚟嘅係beef carpaccio ($112)。Carpaccio相傳係威尼斯嘅人發明嘅特式食品,泛指薄切嘅生牛肉或魚肉作為頭盤奉上。此頭盤除了生牛肉之外,佐以牛油果及火箭菜。生牛肉蘸了些橄欖油,入口鮮美,兼有橄欖油嘅香味。新鮮嘅牛油果入口有溶化嘅感覺,獨特嘅濃郁香味也令人難忘。友人J令點了grilled zucchini ($88),筆者未有品嚐,不作評論。



吃了前菜之後,進入吃pasta 嘅階段,筆者先淺嚐risotto gamberi($178)。Gamberi者,蝦也。蝦肉稍微燒香,入口爽脆,從身體嘅反應亦可知蝦肉新鮮而非雪藏品。意大利飯中混有不少香菇絲,咬落爽滑清香。Risotto不太creamy,粒粒分明,入口結實但又唔硬,用意大利話形容叫做al dente,要做到al dente,煮飯嘅時間控制要十分準確,時間太短,飯粒中間依然硬,太長又會煮得太腍,冇晒texture。



另一款pasta係seafood linguini($172)。同樣地linguini軟硬度剛好,達到al dente嘅級數。海鮮有青口及帶子,友人J話帶子經過薄煎,仍帶有鮮甜味。筆者試了一隻青口,味道也不錯。加上新鮮蕃茄醬吊味,食得滿心歡喜。



太座先前已吃得飽了,故只能吃一份chocolate pudding($62)。蛋糕烘得鬆軟,充滿朱古力嘅甜香。流沙朱古力餡不會太甜,入口柔滑。暖暖嘅朱古力醬加上雲呢拿雪糕,一冷一熱,太座吃個不亦樂乎。

友人J及madam皆各自嗌了一杯house red($68一杯)及expresso($40 single;$45 double),連加一共銀九百八十蚊。因筆者與太座均半力出擊,算作一人,故平均每人三百二十幾蚊。

行文至此,筆者要討論嘅事尚未完結。服務一欄值得深入探討。第一,餐廳以Ristorante Venezia 自居,當然要與真正嘅比一比。在威尼斯,在一般餐廳飲水,一嚟可以叫bottled water,要收費;又或者係tap water,是免費的。這裡沒有tab water供應,皆因冇filter,咁白開水都有啩,如果冇又試問點樣沖調凍飲呢?筆者相信高級餐廳都有tab water供應;第二,筆者一干人俱以為麵包是complimentary的,一如外地餐廳一樣,從不知道麵包係要收費的。要收費都唔緊要,請事先講清楚。冇理由在桌上放下一些我地冇order而又要收費的東西。服務一欄,無可避免要扣分,反應此店嘅小家作風。不過,論食物質素是高水準的,拿4分十分公道。


味道:4 (以5分最高)
環境:4
服務:2
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年6月28日

地址:尖沙咀諾士佛臺8號地下

1 則留言:

  1. Hi, 你好,我係UFood的senior web editor。

    今天偶爾瀏覽了你的blog,看到你的食評,寫得真好呢!
    坦白說,我們的網頁www.ufood.com.hk (希望你有聽過吧!)正在改版中,希望可以做得更好 。同時也在邀請一些食家在我們的網站寫些精彩的食評,我們誠邀你成為我們的食家,在我們的網站寫食評,不知可不可以呢?
    先謝謝你啊!

    Angela (歡迎你聯絡我︰sauyee824@gmail.com)

    回覆刪除

Related Posts with Thumbnails