2010年2月19日星期五

曲奇八重奏 (Jenny Bakery)

孩提時代很喜歡食藍罐牛油曲奇,遇上過年時節,各家各戶好多時都擺番一罐招呼朋友。一塊接一塊咁食,幾個細路仔好快就食完一罐。年紀漸長,對曲奇餅嘅渴求減退了。是日嚟到赤柱,聽聞此店嘅曲奇唔錯,應太座所願,買了一點試吓。


精美曲奇罐


店內嘅裝飾十分簡潔光鮮,由兩位一男一女、相信已退休人士睇舖。太座想jenny會唔會係此女士,抑或佢地係jenny嘅父母或家翁姑呢?他們態度十分友善,也難怪。赤柱係遊客區,生活節奏冇咁急速,人都寬容一點。他們仔細介紹了各款餅點。太座也買了幾罐與家人、同事分享,有純味4 mix,也有果仁8 mix。臨行前問建議食用日期,男士答話一個月內食掉就冇問題,他再加一句話唔會擺一個月咁耐,幾日都食晒啦!好,對自家產品那麼有信心。

八款不同果仁組合嘅曲奇

回家路上,太座忍唔住打開一罐果仁8 mix。一打開,罐內嘅香味傾瀉而出,正在揸車嘅筆者都分一分神。果仁曲奇有榛子、合桃、腰果、朱古力果仁,還有一款咖啡味的共八款。香味嘅緣由係曲奇中嘅牛油嘅芳香。入口嘅感覺與藍罐曲奇大不同:牛油味香而不膩,食多一、兩件都唔會覺得滯胃;曲奇本身亦烘得十分鬆化,唔會烘得過硬,尤如藍罐曲奇般。咖啡味那一款除了牛油香之外,還有濃郁嘅咖啡香,但兩種味能平起平坐,十分可口。個人而言,有咬口嘅果仁曲奇會比純味嘅多一種享受;包裝罐用了得意嘅熊仔,觀賞性再加添幾分。

包裝分4 mix、8 mix、細罐及中罐四種組合。4 mix (細)六十蚊;8 mix (細) 八十八蚊;8 mix (中)一百四十蚊。買了一罐4 mix (細)、一罐8 mix (細)及兩罐8 mix (中),共銀四百二十八蚊。雖然比藍罐曲奇貴,但質素嘅分野絕對超過兩者嘅差價。睇嚟過年又多一樣禮物選擇了。

味道:5 (以5分最高)
環境:4
服務:4
衛生:4
價錢:3

用餐日期:2009年7月12日

地址:赤柱新街11號1樓

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails