2010年2月19日星期五

防空洞裡嘅派對 (Crown Wine Cellars)

星期六,中秋節假期,亦係太座好友P小姐嘅大喜日子。一對新人揀了這裡作結婚派對場地,事緣新郎哥就是在這裡第一次為P小姐慶祝生日,十分有心思。這裡只招待會員,主打係飲吓酒之類嘅聯誼地點,亦備有食物供應。餐廳前身係防空洞,所以入到裡面絕對收唔到電話,一定唔會被電話滋擾。防空洞旁另闢一間玻璃屋,在陽光燦爛嘅日子,樹影婆娑,也是幾寫意的。




用膳嘅地方唔大,主人家只招待最熟絡嘅好朋友共三十人參與這個午間宴會。未上菜,有麵包供客人享用。一款是普通純烘麵包,另一款是提子包,皆烘得外表香脆,內裡鬆軟,尤其是搽麵包嘅牛油,有淡淡嘅奶香,入口creamy,筆者禁不住連食了幾片包。



前菜筆者與太座分別選了野菇泡沫湯(cuppucino)及蕃茄蝦沙律。湯以野菇為主,配以忌廉底及些少黑松露碎,所以服務員端來時已經聞到一股清香。湯不很杰,就個人口味而言,以上文食材入饌,湯水以濃杰為佳。太座嘅沙律各種食材皆新鮮貨色:蔬果爽甜,蝦肉亦鮮甜有彈性。


前菜及主菜以意粉作間場,用橄欖油,加上香草及野菇炒香而成。意粉入口軟硬適中,意粉心是剛好煮熟了,al dente!份量雖然小,但清清地,為跟著嚟嘅主菜做好準備,是不錯嘅安排。
 


主菜有三種選擇,筆者點了燒安格斯牛柳,太座不吃牛,於是點了燒三文魚柳。牛柳大約四安士,伴以火箭菜、豆角、烤薯等。烤薯加了一點黑椒及鹽一同烤,鹹中猜薯仔嘅甜味,十分可口,其他伴菜也是新鮮味美。至於主角燒牛柳,雖然橫切面呈粉紅色,有點overdone (事前亦冇問要幾多成熟),食落感覺鞋口。幸好先用猛火燒了一片,成功鎖住肉汁,牛肉鮮味不致大量流失。太座嘅魚柳反而冇想像般鞋口,冇期望反而喜出望外。

特別訂做嘅結婚蛋糕 - 非此店出品

甜品有fruit tarts焗草莓芝士蛋糕,當然也有應節嘅月餅。Fruit tarts平平無奇,芝士蛋糕則口感細滑,芝士味雖不濃烈,但味道細水長流,香味縈繞於口腔中。咖啡雖香但有點變質,可能是over-roasted嘅緣故。

服務員態度殷勤,不是叫到先做嘢那一種。用餐途中不斷添補麵包給賓客。要挑剔嘅話,服務員嘅服飾俾人感覺殘舊,而且於比較當眼處處理食剩嘅食物,於這般級數嘅私人會所,是有點不雅。

一個小小嘅私人派對,氣氛十分融洽又唔拘謹,各賓客皆能以輕鬆嘅心情去享受及見證一對新人嘅誕生。這麼特別嘅結婚派對,定必給每一賓客留下深刻印象。


味道:3 (以5分最高)
環境:4
服務:4
衛生:2
價錢:3

用餐日期:2009年10月3日

地址:深水灣壽臣山深水灣徑18號

沒有留言:

發佈留言

Related Posts with Thumbnails